tégednéz

Majd 3 hónap múlva ideírom, hogy miröl szól. Addig is spontán.

IndaFotó képek

HTML

teszvesz választ

2008.07.01. 19:53 | malenykij polgar | 2 komment

Az úgy volt. Vagy fordítva.

Én úgy gondolom, hogy a feleségemnek szüksége lesz egy autóra, ha meglesz a kölököm. Nagyon szeret tömegközlekedni, és errefelé jól is müködik, de.

Cs. Atti felhívta a figyelmem egy kombira az ebayen. Vesztemre enyém lett. Gondoltam meglepetést szerzek és titokban intézem, aztán minden máshogy lett. Mindenesetre a zágrábi kiállítás után hazajöttem, majd jún. 1-én elindultam a szülökhöz Landshutba. Felültem az éjszakai vonatra (de rég vonatoztam, tulajdonképpen jó is volt) és reggel Berlinben elmentem az autóért. Teletankolás, irány vissza Landshut. Zuhany, autócsere, sicc vissza Bécsbe, mert este üzleti vacsorám volt. (Khm, khm, a kombi nagyon vagány. Impala metallic, beige velours, klíma, automata, tolótetö, ülésfütés, ortopéd ülések, stb.)

Két nappal késöbb annak rendje-módja szerint lebuktam, hááát, nem egy sima dialógus volt.

Június 4-én még elmentünk az orvoshoz, ahol kiderült, hogy kistökös lesz. Vigyorgás, boldogság, 5-én indultunk Cattolicaba, a már tavaly megismert és megkedvelt hotelba.

Minden tökéletes volt - leszámítva az idöjárást. Az elsö héten nem igazán lehetett tudni, hogy melyik napszakban vessük magunkat a tengerpartra - gyakran csak az éjszaka lett volna alkalmas. Emiatt jutottunk el San Marinoba, San Leoba és Bolognaba. 19-én megmozdult a fiam. :D

 

Nem tud valaki egy fiúnevet?

A bejegyzés trackback címe:

https://mapo.blog.hu/api/trackback/id/tr61548514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VarjúGazda 2008.07.03. 20:31:37

Nem értem ezt a fiúnév kérdést.
Minden rendes elsőszülött fiú, az apja nevét viseli.
Innettőől 1ccerűű…

Jja amúgy gratulálok, szép nagy kézhez, szép nagy pénisz tartozik! Tiszta apja?! Persze ez engem nem érint, mert Eszterhez fiatal. Vagy, nagyon kell majd kapaszkodnia.
De ez már az Ő baja…

VarjúGazda 2008.07.03. 20:43:10

Az MB családot illetően, van egy kis keveredés, ami rontja az összképet.
A Kópéban kettővel rövidebb a motor. Sztem szereltesdd át.
K.Z
süti beállítások módosítása